I've got proof that people change.

godmorgon folket.. får äntligen skriva folket för jag har märkt att mina besökarsiffror har blivt fler! förut va det liksom godmorgon mamma..

anyway så känner jag att jag vänt på dygnet helt, somnade någongång där vit 3 eller halv 4 vaknade ganska nyss.. Men det är ändå bara härligt, jag menar.. Folk brukar ju tjata om att man sover bort dagen, men asså vad ska jag göra klockan 11? Tänk istället så mycket kul man kan ha klockan 2 på kvällen! Fast om man ska på stan kanske man måste vakna typ där vid 11 men då får man väl tvinga sig upp..

Roda visade mig den finaste låten just nu.. ne yo - empty frames
 

Ge den lite tid.. den är mycket bättre fjärde gången man hör den än den första!

Nu ska jag käka frukost
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0