H2O

tja, förlåt för kass uppdatering.. fattar inte hur det kunde bli såhär men..
Har varit ensam hemma i nåra dar.. eller ensam och ensam.. jag har typ haft david, anton, sarah och jessika här varje dag!

Nu sista dagen så vaknade jag upp klockan tjugo i två.. gick och badade och duschade i typ timmar..måste bara berätta att när jag badade så badade jag i choklad! hur sexigt är inte det(?) tappade en lite chokladbit i vattnet (ganska fail) men endå.. sexigt.. sen kommer jag på att jag inte ätit någonting (förutom lite choklad) så jag åt typ frukost/lunch/middag som blev gröngröt.. livin the dream.. aah.. ni som inte fattar kan ju typ kolla in Björn Gustavsson någon dag.

pussar


(bilderna från olivias stuga kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0