fredag om en halvtimme

hej,
kom hem från sarah för en stund sen, nu är vi klara med vårat secretstuffshietet!
Imorn kommer det massor med bilder så då får alla nyfikna veta vad vi höll på med :)

Förutom att göra det vi gjorde så testade vi en sak också..
Om center och plopp är lika goda..
Sarah trodde att plopp skulle va godare och jag trodde på center.. Men resultatet blev plopp!
Det är faktiskt skillnad på dom, det står inget på förpakningen men nu är det bevisat en för alla..
PLOPP ÄR GODARE!  

jaa.. och nu sitter jag här och pillar mascara.. ah, ni kanske inte vet vad det är men orkar inte förklara för nuläget.. Men ni som fattar good for you, eller inte.. men.. för det är inge bra.. har redan lossnat 3 ögonfransar! jag kan inte sluta med det heller.. bittert!

aja, nu ska jag sova..
kyssar

Kommentarer
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår blogg! :)

2009-07-17 @ 13:03:31
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0