Detta fält måste fyllas i..

tja,
vaknade för en halvtimma sen, skulle ha duschat om det inte skulle va en sån förjävla kö.. alla i familjen andersson ska tydligen duscha precis nu och då är ju det mest logiska att den som duschar längs dushcar sist..
Men asså jag förstår mig inte på människor som duschar snabbt.. vad är meningen om man inte har brottom.. duscha är typ den skönste då ska man ju ta vara på det liksom! hah, okej.. vad bablar jag om?
Idag har jag inga planer.. få se vad som händer.. det här blir en äkta dag som jag tar som den kommer.. spännande(?)
dagens outfit blir den svarta t-shirten som jag köpte igår + vita tights.. orkar inga bilder i det här inlägget.
Nu ska jag duscha!
kyssar

Kommentarer
Postat av: laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 14:00:17
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: laila♥

Tävling på bloggen vinnaren får en länkning ;D

2009-07-19 @ 16:09:18
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0