Dead memories

hej,
kom ganska nyss hem från träning, typ för en timma sen! Nu är jag helt slut, är kissnödig men orkar inte resa mig. Jag är inte alls lika vältränad nu efter uppehållet..
Men,men imorgon är det i alla fall umeå fotbolls festival, dags att börja tagga kanske(?) naah, vi tar det imornbitti.. känner mig inte så taggad på någonting just nu..

Föresten, efter träningen så såg vi världens kille! stylat hår, randig tröjja, jeans som satt exakt som dom skulle och han va bara allmänt hur jävla snygg som helst!
Sånna är typ one of a kind här i umeå! Näe.. asså det finns ju ett antal här också men asså han såg inte ut att vara härifrån! Sjuuukt! asså ni vet såhära stockholmssnygg!

aja.. jag har btw målat naglarna idag!

otaggade kyssar

Kommentarer
Postat av: elin

SHIET DU ÄR SÅ JÄVLA BRA PÅ ATT BLOGGA, JAG ÄLSKAR DIG! KAN JAG FÅ AUTOGRAF/ ditt största fan ever (L)(L)(L)

2009-07-30 @ 19:23:41
URL: http://eiinkarolina.blogg.se/
Postat av: angelinaballerina

"stockholmssnygg" du, jag strosade runt på stan idag. sockholms city liksommmmm. och det fann inte så många snygga killar. nope, inte många alls. men jo, en typ 40åring typ försökte ragga upp mig när jag gick förbi en bar där han satt. blää. det är sthlm. jag längtar efter umeå.

ses då. hej. ps: (jag är ganska sur. allt är tråååk bara. jag saknar alla människor, sp petter. men innan jag ska hem ska jag SHOPPA. oyeaaaaaah!) ds.

2009-08-08 @ 22:00:26
URL: http://www.angelicasellstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0