Cornelia 15år

hej,
har varit vaken sen kl kvart över 6 i morse.. tungt men värt det för vad gör man inte för sina bästa vänner.. min och sarahs bigsecret va att vi fixade tårta och grejer och stog utanför cornelias dörr utan byxor när hon kom hem, för hon har fyllt år för typ tre veckor sen.. Det är bara det att vi tre är aldrig hemma samtidigt! Jag sitter typ hemma mest av oss men dom två.. så fort ena kommer hem så far den andra!
aja, life goes on och ikväll ska jag vara med olivia och roda + massa andra!









Nu ska jag sola lite för sarah löfgren är brunare än mig SARAH LÖFGREN!
så nu ska jag ut och pressa i min nya bikini som jag fick ärva av cornelia!
kyssar

Kommentarer
Postat av: corneliiaaa,

faaan vad söt den näst sista bilden var!!!?

2009-07-17 @ 17:39:48
URL: http://corneliiaaas.blogg.se/
Postat av: carro

åå va snygg blogg :D har du gjort den själv?



Kram

2009-07-17 @ 17:51:57
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0