LL♥

hej bloggen! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



jag har precis lugnat mig efter att ha gråtit som en liten treåring. Allt började med att mamma kommer hem genom dörren med en stor vit påse och jag bryr mig som inte jag frågar inte äns vad som är i jag fortsätter bara att stirra in i den fula feta datorn inne på min syrras rum.. men då säger mamma: god jul då.. jag ba: till mig? hon ba: jaa.. och då tar jag en titt i påsen och det kunde verkligen inte vara något bättre i den påsen just då, jag typ tog upp den och slängde mig ner på golvet för att jag typ blev knäsvag och då kom tårarna! jag typ skrek och hoppade runt och typ dog av glädje! MIN LAPTOP ÄR TILLBAKA! ååååååh så jävla glaaaaaaaaaaaaad!

aja nu måste jag komma med något som inte är lika roligt.. jag ska dra och käka nu och vad är det jag ska äta för middag idag då.. jo.. min familj och jag ska på marias.. igen! åååh jag är bara less på kebab och pizza nu.. varje fucking dag! vaaaarje dag! ååh..

anyway ikv blir det att va med noris vi ska typ dra till arenan och där kommer det va lite folk..

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0