gm(?)

tjo bloggen..



guess whos back on track, hädanefter så ska jag blogga varje dag promess you!

okej, om jag ska berätta om gårdagen kort och gott så var jag först med anton sen stack jag och åt julbord med släckten sen stan sen hem och där såg jag och anton på bond sen somnade.. vaknade upp nu och han har precis dragit.

idaag.. blire det nog först att höra med angelica och roda vad dom ska göra, känner att det va länge sen vi va med varann. sen så är det ju träning ikv så det blir väl att dra på den också och sen kommer jag nog dö i sängen.. orkar inte att det är måndag imorn.. något jag inte heller orkar är julstressen.. det kommer aldrig till mig! jag kommer aldrig bli stressad och det kommer leda till att jag står det på stan sista dagen typ en timma innan allt stänger och ba oj.. juste fan julklapparna!

jajaja.. man vet ju aldrig vad som händer.. jag kanske dör innan julafton.
(okej, va fan va det för tanke!?)

okej känner att detta inte leder till något så jag ska typ gå och käka frukost, sjunga lite halft falskt santa lucia för mina päron sen skaffa mig ett liv.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0