¿?

heeeeej,

vaknade för nåra min sen.. är inte hungrig, inte kissnödig, fryser inte.. etc.. är sjuuuukt rastlös..
anyway...
Mina planer för dagen är oth med nora, vet inte om det är kvällens planer eller om det är dagens men aja.. Jag tänkte i alla fall ringa snutten om några min.. för det kan ju va så att hon sover fortfarande.
En oskriven lag som jag har är att man ringer inte innan halv 1 på lov.. för en normal människa sover typ till ca halv 1!

Jag kom precis på en sak.. jag saknar min roda! VART FAN ÄR DU MIN IRANIE!? sluta göm dig och ring mig, oke?

ah nu ska jag väl typ gå och duscha.. ÅH, jag kom precis på det perfekta tidsfördrivet!
tack gud..

bara för att jag varit så randome så får ni ett låttips:



kyssar

Kommentarer
Postat av: RODA

ÄLSKAR DIG

2009-12-30 @ 23:28:59
URL: http://RODAS.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0