Wut?

hej,
blev inga bilder, so sry.. men asså den crapen får ni ta just nu..
kvällen va helt okej mysig, vi såg på film, snackade lite, gick ut.. aa.. chillade runt lite hos magda helt enkelt.

Har kollat runt på lite klädsidor på nätet aldeles nyss, och jag är helt sjukt sugen på att köpa kläder..
Kom på att jag inte fått månadspengen av papi än, så imorn kanske det blir stan eller nått.. Om solen skiner blir det nog sola och bada också.. pussar på det, alltsååå vem längtar efter vintern när sommaren är så här härlig, och då menar jag när den är som härligast ah ni kanske fattar, eller inte men.. äh, nu svamlar jag bara bort det hära..
aja
nu ska jag väl lyssna to some music tills jag somnar, som vanligt..
kyssar


(älskar låten såååå mkt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0