waf!

tja,
orkar inte blogga men gör det ändå..
för mig blir det inge



orsak:
jag har precis sagt good bye till mitt så kallade fjortisliv och har precis startat ett mys/hippie liv..
det kostar 40kr och 40kr kan man typ få en tröjja på gina just nu såå.. plus att jag inte betala 40kr för att se en massa 95fjortisar äckla sig.. jag va bara fett otaggad när jag vaknade i morse..

Det blir att mysa med värmeljus, nutella, en brygga och elin ist! känner mig mkt mer taggad för den här dagen/kvällen just nu..
sjukt va vi ska mysa elin!

bilder kommer säkert, tar med mig kameran!
kyssar

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Tackar:)

2009-08-14 @ 18:14:32
URL: http://zeinababbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0