Der erste blick♥

hej,
sitter här och gråter åt en låt.. lil rain - der erste blick!
var ganska nyss ute på en biltur med papi, si.. stack till farmor, sen så for vi vidare med henne i bilen och kollade runt på lite affärer.. hamnade borta på strömpilen och där var det en kille som stoppade mig och försökte få mig att byta från telia till halebop. Farmor och pappa stack så fort han kom fram till mig men jag fick stå där fint och lyssna.. Blev faktiskt övertygad (inte för att jag är den svårövertygade). Kanske ska byta, vem vet(?)

Nu ska jag gå och sätta mig på ballkongen och läsa.
Eller vänta nu ljög jag.. jag ska först gå till kylskåpet och kolla om vi har något gått, sen så kommer jag upptäcka att vi inte har något seeeen kommer jag gå och sätta mig på ballkongen och läsa..

öj, juste nu har mina kära vänner från frankrike kommit hem! wiiie!

hoppas ni mår bra, för det gör jag..

kyssar

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

i vilket inlägg ska jag ställa frågan?

2009-08-12 @ 13:46:50
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0