Skolflumm

hej,
känner mig redan sliten! första dagen i skolan och jag känner mig sleiten!
skön känsla? naaaeeh..
okej asså jag vet mina inlägg har börjat bli lite spåriga.. (ooookej, randome tjej?) det jag försöker säga är att dom börjar spåra ut i flum asså jag skriver inte som en riktig människa.. men det får ni leva med framöver. För jag orkar inte tänka när jag skriver på bloggen numera. Jag måste lägga all tänk energi på skolan. Men nu fick jag en tänkare, bloggen kanske blir bättre nu när skolan börjar bara för att jag blir mer noga med mitt stavande och crapstuffs..
aja.. orkar inte tänka på skolan mer ikv.. FÖRUTOM.. vad ska jag ha på mig imorgon? kommer en dagensoutfit som morgoninlägg.. det lovar jag! Ahjuste, på tal om lova.. jag lovade ju att före och efterbilder skulle komma på mitt hår.. det vet jag inte om det blev till en lögn precis just nu. Känns lite to late att lägga ut dom nu. Meeeen kanske kommer.. Man vet aldrig!

Nu ska jag gå och lägga mig med laptopen i sängen och fixa lite med designen..
Fixade elins design idag! Det blev inte så jätte shniceigt men jag fick ont i ryggen när jag satt där och fixade.. men lite finare blev det? elins blogg 

kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0