nolia



hej,
idag började dagen med att solen sken, då hade jag tänk gå ut och steeka men icke sa nicke, då tyckte gud det va lite roligt att jävlas än en gång.
Sen så kom andreas och hämtade mig så stack vi till nolia, sen kom david också dit.. vi gick runt lite, köpte heliumballonger, blev fotade lite här och där, köpte godis.. ska typ dit imorn också..
Senare på kvällen så drog jag och jessika på stan, träffade andreas där, vi köpte kakor på subway och satte oss vid kajen. Sen satck vi till kyrkogårdsudden och träffade lite folk där.. jaa, det va min dag.
Men nu börjar jag bli så trött så jag funderar på att lägga mig tidigt.
lyssna lite på musik tills jag slocknar typ.
godnattkyssar

Kommentarer
Postat av: ellinor

svar. tack detsamma :)

2009-08-04 @ 07:39:14
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0