LL

hej,
idag blir det en sjukt chill dag! känns som att alla är på stan just nu och här sitter jag.. orkade inte.. vad skulle jag göra där liksom(?) mina pengar är på nått papper som jag måste lämna in till banken för att få ut dom och den där fucking banken är ju aldrig öppen! såå.. inga pengar - inge stan!

träningen har jag snackat med min tränare om också och eftersom jag varit så sliten och halvskadad så räckte träningen på skolan idag, det blir alltså ingen träning med laget ikv! skööööönt!

har glosor till på fredag så jag ska typ sätta mig och plugga in dom nu när jag har tid.. jag har liksom INGEN TRÄNING ikv! oh yeah baby!

aja, nu ska jag käka en macka och typ lägga mig i soffan och se på tv.. ooooch det är ju inte heller helt fel!
LL = LIVET LEKER!

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0