Later..

tja,
har ingen bloggork alls idag! Har sovit hos elin inatt.. innan det på dagens så gick jag ju som sagt omkring på stan.. senare så drog vi (och detta "vi" betyder då- familjen) till min faster där vi firade hennes och min farmors födelsedag. Ännu mer senare så släppte dom av mig hos elin på vägen hem och där va david, senare (känner att det va många "senare") kom sarah och cornelia. Vi typ chillade, kollade på typ, diggade lite musik och sånt..
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 16.30 för då ska det liras fotboll på msk-arena..
ja, det va väl min gårdag + lite idagdag(?)..

låttips:


fick tipset av roda, sjukt bra låt!

kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0