Idomin på fransarna?

tja,
ska snart gå och lägga mig men innan det så måste jag bara lägga in lite saker här..

jag har först och främst dagens/kvällens/nattens tips:
Det låter helt sjukt men när man ska gå och lägga sig när man tvättat bort sminket och borstat tänderna så ska man kleta på idomin på ögonfransarna, då känns det som att dom blir längre och mer böjda dagen efter! It don't make sence (stavas?) men värt ett försök! jag ska i alla fall prova det inatt :)

..och eftersom jag skrev först och främst så får jag väl komma med något mer och det blir att du ska kilcka på den här söta bilden:


gammal bild men what ever.. bli medlem för min skull bara!♥

godnattkyssar

Kommentarer
Postat av: MADDE

Vilken fin header! :)

2009-08-13 @ 10:49:34
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Luucy

funkade det? haha :D



kram

2009-08-13 @ 10:54:55
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0