dream and reality..

hej,
min dag var verkligen inget att berätta om! Jag vaknade, duchade och kollade mig i spegeln resten av dagen.. sen ko kvällen och då drog man till elin.. tjejmiddag på g och det blev potatissallad med fläskfilé! mmh..mh! Efterrätt blev kladdkaka med hallonkräm! bilder togs och jag tror att elin lägger ut dom på sin blogg snart så.. elins blogg!
Imorn blir det att läsa mkt för om tio dagar börjar skolan och tills dess ska jag ha läst tre böcker.. skönt att jag ska börja med det nu.. och med det vill jag säga att jag har alltså inte läst en bok än! åååh.. varför?
Imorn blir det också att fixa med praoen! ååh.. så mkt man måste hålla reda på och så lite plats i min hjärna!
Nu ska jag i alla fall göra det jag alltid gör.. lyssna på musik tills jag somnar!
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0